28 Mei 2014

Filled Under:
, , , ,

Pembukaan Bicara.

bicara padi
Untuk makluman pengunjung blog ini, saya merupakan petani yang mengerjakan sawah di kawasan Sungai Besar, Selangor. Lantaran itu info, tips dan seumpamanya adalah berdasarkan pengalaman saya dan juga daripada rakan- rakan pesawah di sekeliling saya.

Tujuan blog ini diwujudkan adalah bagi membolehkan kita tolong menolong ke arah kebaikan dan dengannya Ins Sha Allah, Allah menambahkan lagi rezeki dan keberkatan daripada rezeki yang dikurniakan kepada kita.

Selain daripada itu, sebelum ini saya pernah menulis blog iaitu pelbagai.com. memandangkan ada beberapa hal yang tidak dapat dielakkan blog tersebut saya terpaksa lupakan. Dan saya meminta maaf sekiranya artikel dalam blog ini tidak selalu diterbitkan secara konsisten kerana artikel yang saya ingin kongsikan adalah berdasarkan keperluan semasa dan juga bergantung kepada masa terluang saya.

Ins Sha Allah artikel daripada blog ini bukannya copy and pastle daripada blog orang lain. Seandainya ada keperluan maklumat daripada blog orang lain, saya cuma menulis berapa isi penting dan untuk tujuan detailnya perlu klik pada pautan yang saya sertakan.

Saya amat berbesar hati, apabila pengunjung memberi komen yang bertujuan menambah baik, memperhalusi sesuatu artikel yang saya terbitkan.









0 comments:

Catat Ulasan